![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
In Romania Lancia nu si-a aratat niciodata cu adevarat valoarea din motive multiple. In primul rand, pe vremea cand aceasta masina castiga WRC la noi abia daca aparusera masinile de productie straina. Cele cu tractiune integrala erau un mit. Cand a venit, insa, Delta i-a naucit pe toti si si-a umilit adversarii. |
![]() |
![]() |
La VTM insa este o discutie foarte interesanta. Eduard Stan a participat in Romania cu o Lancia Delta Integrale Evo preparata in Italia. Aceasta nu putea fi omologata la Raliu (din mai multe motive, printre care si puterea ce se spune ca ar fi depasit 600 de cai), asa ca "Edu" a mers de cateva ori cu ea la VTM. Masina a trecut apoi in posesia lui Paul Andronic (foto sus) cu puterea sensibil micsorata (se spune ca ar avea acum in jurul a 300 de cai), cu diferentiale standard si cu multiple alte modificari. In aceasta varianta Delta adusa din Italia nu a mai prea concurat, si in consecinta nici nu a mai prea castigat. |
Setup pentru curse (Gelu Gogancea): Dotari curse (Gelu Gogancea): Setari de geometrie (Gelu Gogancea): |
© 2004 LanciaDelta.ro Toate drepturile rezervate | contact us |