Lancia Delta HF Integrale 8 valve – versiunea stradala

Motor:
     1995 cmc, 4 cilindri in linie, racit cu apa (radiator anterior), 185 cai la 5250 rot/min, cuplu maxim 294 NM/3500 rot/min, rata de compresie 7.5:1, Turbo Garrett (presiunea maxima de 1.0 bar) cu intercooler si overboost, instalatie de racire a uleiului. Sistem de management al motorului Weber – Marelli (injectie si aprindere)
Transmisie:
     Tractiune integrala, diferentiale: central – viscos Ferguson, spate – TorSen, raportul tractiunii: 56 – 44% F/S. Cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte. Ambreiaj monodisc. Directie asistata
Tip:
     Berlina, 5 usi, sasiu monovolum din otel
Suspensii:
     Fata si spate McPherson cu roti independente
Frane:
     Pe disc, anterioare autoventilate. Diametre fata/spate: 287/227 mm, ABS
Pneuri:
     195/55 R15
Dimensiuni:
     Lungime mm: 3900;
     Latime mm: 1700;
     Inaltime mm: 1380;
     Masa Kg: 1215
Performante:
     Viteza maxima: 215 km/h
     Acceleratie 0-100 km/h: 6.6 s

Lancia Delta HF Integrale 16 valve – versiunea stradala

Motor:
     1995 cmc, 4 cilindri in linie, racit cu apa (radiator anterior), 200 cai la 5500 rot/min., cuplu maxim 304 NM/3500 rot/min, rata de compresie 8:1, Turbo Garrett airresearch T03 cu intercooler si overboost, instalatie de racire a uleiului. Sistem de management al motorului Weber – Marelli (injectie si aprindere), 4 valve/cilindru (65°)
Transmisie:
     Tractiune integrala, diferentiale: central – viscos Ferguson, spate – TorSen, raportul tractiunii: 47 – 53% F/S. Cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte. Ambreiaj monodisc. Servodirectie
Suspensii:
     Fata si spate McPherson cu roti independente
Frane:
     Pe disc, anterioare autoventilate. Diametre fata/spate: 287/227 mm, ABS
Pneuri:
     205/50 R15
Dimensiuni:
     Lungime mm: 3900;
     Latime mm: 1700;
     Inaltime mm: 1365;
     Masa Kg: 1250
Performante:
     Viteza maxima: 220 km/h;
     Acceleratie 0-100 km/h: 5.7 s

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione I – versiunea stradala

Motor:
     1995 cmc, 4 cilindri in linie, racit cu apa (radiator anterior), 210 cai la 5750 rot/min., cuplu maxim 304 NM/3500 rot/min, rata de compresie 8:1, Turbo Garrett airresearch T03 cu intercooler si overboost, instalatie de racire a uleiului. Sistem de management al motorului Weber – Marelli (injectie si aprindere), 4 valve/cilindru (65°)
Transmisie:
     Tractiune integrala, diferentiale: central – viscos Ferguson, spate – TorSen, raportul tractiunii: 47 – 53% F/S. Cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte. Ambreiaj monodisc. Servodirectie
     Viteaza maxima in fiecare treapta a cutiei la 6000 rot/min

          1 - 60.88 km/h
          2 - 97.93 km/h
          3 - 139.92 km/h
          4 - 184.34 km/h
          5 - 232.64 km/h
Suspensii:
     Fata si spate McPherson cu roti independente
Frane:
     Pe disc, anterioare autoventilate. Diametre fata/spate 281/251 mm, Bosch ABS 6 senzori
Pneuri:
     210/50 R15
Dimensiuni:
     Lungime mm: 3900;
     Latime mm: 1700;
     Inaltime mm: 1365 (1440 cu eleron);
     Masa Kg: 1300
Performante:
     Viteza maxima: 235 km/h;
     Acceleratie 0-100 km/h: 5.7 s;
     Timp de la 0-1000 m: 26.1 s

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II Kat – versiunea stradala (1993)

Motor:
     1995 cmc, 4 cilindri in linie, racit cu apa (radiator anterior), 215 cai la 5750 rot/min., cuplu maxim 308 NM/2500 rot/min, rata de compresie 8:1, Turbo Garrett airresearch T03 cu intercooler si overboost, instalatie de racire a uleiului. Sistem de management al motorului Weber – Marelli (injectie si aprindere), 4 valve/cilindru (65°)
Transmisie:
     Tractiune integrala, diferentiale: central – viscos Ferguson, spate – TorSen, raportul tractiunii: 47 – 53% F/S. Cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte. Ambreiaj monodisc. Servodirectie
     Viteaza maxima in fiecare treapta a cutiei la 6000 rot/min:
          1 - 61.39 km/h
          2 - 98.75 km/h
          3 - 141.1 km/h
          4 - 185.88 km/h
          5 - 234.59 km/h
Suspensii:
     Fata si spate McPherson cu roti independente
Frane:
     Pe disc, anterioare autoventilate. Diametre fata/spate 281/251 mm, Bosch ABS 6 senzori
Pneuri:
     215/50 R16
Dimensiuni:
     Lungime mm: 3900;
     Latime mm: 1700;
     Inaltime mm: 1365 (1440 cu eleron);
     Masa Kg: 1300
Performante:
     Viteza maxima: 240 km/h;
     Acceleratie 0-100 km/h: 5.7 s;
     Timp de la 0-1000 m: 26.1 s
Modificari fata de Evo I:
     Trapa nu mai este disponibila ca optional, aerul conditionat e inclus ca standard, Turbo-ul e modificat si confera o intarziere mai mica in a raspunde la comenzi sub 5500 rot/min, dar e mai putin comunicativ la peste 5500 rot/min.

     In curand va vom oferi ca update si date tehnice ale masinilor preparate pentru raliu (grupa A) si variante Kat (in cazul vesriunii 8 valve).

© 2004 LanciaDelta.ro Toate drepturile rezervate contact us